Tus lichid pentru ochi, Ink New, Essence, 3 ml
Tus lichid pentru ochi, Ink New, Essence, 3 ml - Descriere
Contur lichid matasos, cu aplicator ultraprecis, pentru ochi de pisica fabulosi si definire dramatica.
Eyeliner-ul lichid Essence Liquid Link cu aplicator special si cu varfuri fine, ajuta la trasarea liniilor subtiri sau groase si asigura realizarea unui machiaj fermecator in orice moment al zilei.
- rezistenta de lunga durata
- scoate in evidenta orice tip de machiaj
- se usuca rapid si nu se sterge
- nuanta intensa si bogata
- textura lichida pentru o aplicare usoara
- pensula flexibila pentru linii precise
Tus lichid pentru ochi, Ink New, Essence, 3 ml - Descoperă gama de produse 1001cosmetice.ro!
Ingrediente
INGREDIENTS: AQUA (WATER), PROPYLENE GLYCOL, ALCOHOL DENAT., STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, ALLANTOIN, BISABOLOL, AMMONIUM ACRYLATES COPOLYMER, XANTHAN GUM, POTASSIUM SORBATE, SODIUM DEHYDROACETATE, PPG-26-BUTETH-26, TETRASODIUM EDTA, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, SODIUM LAURYL SULFATE, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, SODIUM HYDROXIDE, TOCOPHEROL, PHENOXYETHANOL, FARNESOL, CI 77266 (BLACK 2) (NANO), CI 77499 (IRON OXIDES).
Produse recomandate
Tus lichid pentru ochi, Ink New, Essence, 3 ml - Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Tus lichid pentru ochi, Ink New, Essence, 3 ml - Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.