Tus de ochi violet mat In The Bloom'light Essence
Tus de ochi violet mat In The Bloom'light Essence - Descriere
Creați look-uri impresionante de machiaj pentru ochi cu eyeliner-ul Matte In The Bloom'light în culoarea 01 Bloomin' In The Dark din Essence.
Textura mată, foarte pigmentată, rămâne flexibilă pe pleoape fără pete. Consistența foarte pigmentată creează un rezultat izbitor. În timp ce produsul se usucă, veți observa o senzație de furnicături.
Datorită vârfului său flexibil, liniile pot fi trasate cu ușurință în jurul liniilor genelor superioare și inferioare.
- Culoare violet cu acoperire mare
- Textura rezistenta
- Efect de accentuare pentru pleoape definite
- Eyeliner cu vârf fin
- Foarte pigmentat
- Înțepături în timpul uscării
- Pentru linii precise
Tus de ochi violet mat In The Bloom'light Essence - Descoperă gama de produse 1001cosmetice.ro!
Tus de ochi violet mat In The Bloom'light Essence - Utilizare
Deschide capacul, aplică tușul pe pleoape pentru a contura ochii, poți estompa dacă dorești, apoi completează restul machiajului.
Ingrediente
AQUA (APA), PVP, PROPILEN GLICOL, GUMĂ XANTAN, CAPRYLYL GLICOL, ETILHEXILGLICERINĂ, TRIETOXICAPRYLSILAN, HIDROXID DE SODIU, FENOXIETHANOL, CI 77007 (CI74491) DES), CI 77499 ( OXIZI DE FIER), CI 77742 (VIOLET DE MANGAN), CI 77891 (DIOXID DE TITANIU).
Produse recomandate
Tus de ochi violet mat In The Bloom'light Essence - Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Tus de ochi violet mat In The Bloom'light Essence - Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.