Soluție pentru îndepărtarea cuticulelor, Essence
Soluție pentru îndepărtarea cuticulelor, Essence - Descriere
Descoperă secretul unghiilor perfecte cu soluția de încredere pentru îndepărtarea cuticulelor de la Essence!
THE CUTICLE REMOVER catifelează cuticula în decurs de 15s, astfel încât să poată fi împinsă ușor înapoi folosind un bețișor de lemn. Textura transparentă, ușor lăptoasă este ușor de aplicat cu peria integrată. După aceea, pur și simplu spălați-vă pe mâini și asta este tot – manichiura este perfectă!
Transformă-ți unghiile cu soluția pentru îndepărtarea cuticulelor. Indiferent de nivelul tău de experiență în îngrijirea unghiilor, această soluție îți oferă rezultate remarcabile.
Comandă acum pentru a obține unghii impecabile și sănătoase! -
Descoperă gama de produse 1001cosmetice!
Soluție pentru îndepărtarea cuticulelor, Essence - Descoperă gama de produse 1001cosmetice.ro!
Soluție pentru îndepărtarea cuticulelor, Essence - Utilizare
Ingrediente
AQUA (WATER), GLYCERIN, CELLULOSE GUM, POTASSIUM HYDROXIDE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, INULIN, XANTHAN GUM, CELLULOSE, FRUCTOSE, GLUCOSE, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE.
Produse recomandate
Soluție pentru îndepărtarea cuticulelor, Essence - Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Soluție pentru îndepărtarea cuticulelor, Essence - Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.