Lac de unghii Brick or treat 59, Essence - Descriere
Lac de unghii cu formula cu efect de gel care se usuca rapid.
Super rezistent, ultra stralucitor, vegan, in nenumarate nuante.
Lac de unghii Brick or treat 59, Essence - Descoperă gama de produse 1001cosmetice.ro!
Lac de unghii Brick or treat 59, Essence - Utilizare
1. Pregătește unghiile, asigurându-te că sunt curate și uscate.
2. Aplică un strat de bază (opțional) pentru aderență și protecție.
3. Aplică un strat subțire și uniform de lac de unghii cu aspect de gel.
4. Așteaptă să se usuce complet (nu este necesară o lampă UV/LED).
5. Poți aplica un al doilea strat pentru intensitate suplimentară.
6. Aplică un strat de top coat pentru strălucire și protecție.
7. Așteaptă să se usuce complet și bucură-te de manichiura cu aspect de gel durabilă.
Tutorial de utilizare: https://youtu.be/eFGhO-YU56o
Ingrediente
ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, STEARALKONIUM BENTONITE, TOCOPHEROL, N-BUTYL ALCOHOL, DIACETONE ALCOHOL, SILICA, HEXANAL, ETHYLHEXYL SALICYLATE, PHOSPHORIC ACID, SORBIC ACID, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES).
Produse recomandate
Lac de unghii Brick or treat 59, Essence - Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Lac de unghii Brick or treat 59, Essence - Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.