Iluminator pentru fata si corp Colectia GOLDEN DAYS Essence
Iluminator pentru fata si corp Colectia GOLDEN DAYS Essence - Descriere
Iluminator pentru față și corp cu un finisaj radiant
Iluminatorul essence GOLDEN DAYS ahead pentru față și corp asigură momente strălucitoare! Textura catifelată, moale, strălucitoare este îmbogățită cu ulei de macadamia hrănitor și lasă un ten strălucitor, auriu - fie pe față, fie pe corp. Datorită unei reliefări 3D unice sub formă de mandale, este, de asemenea, un punct culminant vizual!
- Pentru un ten strălucitor, auriu, strălucitor pentru față și corp
- Textura moale, catifelată, strălucitoare
- Cu relief 3D unic
Evidențiază-ți frumusețea cu Iluminatorul pentru față și corp Essence -
Descoperă gama de produse 1001cosmetice
Iluminator pentru fata si corp Colectia GOLDEN DAYS Essence - Descoperă gama de produse 1001cosmetice.ro!
Ingrediente
TALC, MICA, TRIGLICERIDE CAPRILIC/CAPRIC, FLUORFLOGOPIT SINTETIC, STEARAT DE MAGNEZIU, BOROSILICAT DE SODIU DE CALCI, ULEI DE SEMINTE DE MACADAMIA INTEGRIFOLIA/TETRAPHYLLA, RICINUS COMMUNIS (CASTOR, THELOCHERUS) SEMINTE ULEI, STEARAT DE OCTILDODECIL STEAROYL, BIS-DIGLICERIL POLIACILADIPAT-1, CAPRYL GLICOL, GLICERIL CAPRILAT, HEXILEN GLICOL, FENOXIETANOL, AROM (AROMĂ), OXID DE STANIU, CI 77491 (OXIZI DE FIER), CI 77891 (DIOXID DE TITANIUM).
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Iluminator pentru fata si corp Colectia GOLDEN DAYS Essence - Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.