ESSENCE THE BLUSH BESPOKE 20 - Descriere
Hello the blush! Textura presată, delicată ca mătasea, este confortabilă, foarte pigmentată, de lungă durată și se amestecă ușor. Datorită acoperirii sale care poate fi construită, poate fi creată o gamă largă de look-uri. Cu culori mate și un finisaj perlat, machiajul și tenul arată instantaneu mai proaspăt.
- Fard pentru obraz cu o textură fină ca mătasea
- Ușor de amestecat, cu acoperire construibilă
- Textură extrem de pigmentată pentru rezultate de durată
ESSENCE THE BLUSH BESPOKE 20 - Descoperă gama de produse 1001cosmetice.ro!
Ingrediente
TALC, MICA, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MAGNESIUM STEARATE, ISOCETYL STEAROYL STEARATE, OCTYLDODECYL STEARATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SILICA, KAOLIN, ALUMINUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
Produse recomandate
ESSENCE THE BLUSH BESPOKE 20 - Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
ESSENCE THE BLUSH BESPOKE 20 - Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.