Bronzer în formă de stick Baby Got Bronze Essence
Bronzer în formă de stick Baby Got Bronze Essence - Descriere
Textura cremoasă delicată a baby got bronze este ușor de aplicat și uniformizat - pentru un ten bronzat estival în cel mai scurt timp. Datorită formatului practic tip stick, bronzerul va încăpea cu siguranță în orice geantă.
- Bronzer cremos în format stick
- Ușor de uniformizat
- Pentru un aspect bronzat delicat
Bronzer în formă de stick Baby Got Bronze Essence - Descoperă gama de produse 1001cosmetice.ro!
Ingrediente
RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, OCTYLDODECANOL, NEOPENTYL GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE, CALCIUM CARBONATE, KAOLIN, ISOSTEARYL ALCOHOL, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, EUPHORBIA CERIFERA CERA (EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX), COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, ALUMINUM HYDROXIDE, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
Produse recomandate
Bronzer în formă de stick Baby Got Bronze Essence - Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Bronzer în formă de stick Baby Got Bronze Essence - Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.