Breloc disco, My heart beats disco, Essence
Breloc disco, My heart beats disco, Essence - Descriere
Adaugă un strop de strălucire stilului tău cu Brelocul Disco My Heart Beats Disco de la Essence! Inspirat de atmosfera vibrantă a ringului de dans, acest breloc glam este perfect pentru a-ți personaliza geanta, cheile sau orice alt accesoriu. Cu un design strălucitor și un finisaj deosebit, este alegerea ideală pentru iubitoarele de detalii chic.
Caracteristici:
- Design disco unic – Inspirat de bilele disco, adaugă o notă de stil retro-modern.
- Material strălucitor – Rezistent și ușor, cu un aspect glam de impact.
- Utilizare versatilă – Perfect pentru genți, chei sau alte accesorii.
- Dimensiune compactă – Ideal pentru a fi purtat oriunde, fără să ocupe mult spațiu.
Fii mereu în centrul atenției și completează-ți look-ul cu Brelocul Disco My Heart Beats Disco de la Essence – detaliul perfect pentru un stil unic!
Breloc disco, My heart beats disco, Essence - Descoperă gama de produse 1001cosmetice.ro!
Breloc disco, My heart beats disco, Essence - Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Breloc disco, My heart beats disco, Essence - Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.