Abtibilduri de unghii culoare termica PINK îs the new BLACK, Essence
Abtibilduri de unghii culoare termica PINK îs the new BLACK, Essence - Descriere
Adaugă un plus de magie manichiurii tale cu ajutorul abțibildurilor pentru unghii cu schimbare de culoare la căldură PINK is the new BLACK de la Essence.
Aceste abțibilduri uimitoare nu sunt doar simple decorațiuni pentru unghii, ci și adevărate povești de transformare.
Când aplicate, aceste abțibilduri au o culoare inițială neagra, dar surpriza apare când sunt expuse la căldură. Sub influența temperaturii, abțibildurile își schimbă culoarea într-un roz vibrant și atrăgător, oferind un efect deosebit. Astfel, ai parte de un joc subtil și captivant de nuanțe, care te va cuceri.
Cu un design captivant și o aplicare simplă, aceste abțibilduri pentru unghii adaugă o notă de farmec oricărei manichiuri. Creează unghii fermecătoare cu ajutorul acestor abțibilduri de la Essence.
Transformă-ți manichiura chiar acum! - Descoperă gama de produse 1001cosmetice!
Abtibilduri de unghii culoare termica PINK îs the new BLACK, Essence - Descoperă gama de produse 1001cosmetice.ro!
Produse recomandate
Abtibilduri de unghii culoare termica PINK îs the new BLACK, Essence - Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Abtibilduri de unghii culoare termica PINK îs the new BLACK, Essence - Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.